maandag 4 november 2013

Mijn foto momenten



WELKOM OP MIJN FOTOBLOG !

Ik ben Theo van der Heijden, geboren te Lisse, sinds 1975 wonende in Altweerterheide in Limburg, gelegen tegen het 25000 ha grote grensoverschrijdende natuurgebied  GRENSPARK~KEMPENBROEK
Na aanschaf van een Sony Alpha 35 Spiegelreflex camera is mijn interesse in fotografie begonnen.
Om sneller en betere kwaliteit foto's te kunnen maken, ben ik sinds kort overgestapt naar de Panasonic LUMIX DC-G9 systeemcamera met een Leica 12-60mm/F2.8-4.0 en Leica 10-400mm/F4.0-5.6 objectief.

Mijn fotohobby kan ik mooi combineren met mijn vrijwilligers job als toezichthouder bij  NATUURMONUMENTEN bij het fok project van de STICHTING TAURUS die via genetische  informatie een rund fokken dat het uitgestorven oerrund zo dicht mogelijk benadert.

Hierdoor ben ik bijna dagelijks in de natuur, en fotografeer ik de mooie momenten die ik graag met iedereen deel.

Ook de 5 grootste wilde dieren van Nederland, zoals Ree, Wild zwijn, Edelhert, Bever en de Zeehond heb ik in het wild in Nederland gefotografeerd.

Maar ook de Visarend, Vos, Otter, Das, Oehoe en nog diversen reptielen, vogels en insecten staan op mijn verlanglijstje. 

Al mijn foto's zijn in de vrije natuur, hoofdzakelijk in Grenspark Kempen~Broek gemaakt, tenzij anders vermeld.

Maar nooit van dieren in gevangenschap, ik vind dan het avontuur en de uitdaging, persoonlijk niet groot genoeg !















Op mijn foto's rust copyright !

Als iemand gebruik wilt maken van mijn foto's, mail mij !
Ik kan, in overleg, gewenste fotobestanden zonder watermerk toesturen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten